#POGADANKA1 Nie wybieraj pomiędzy swoim a kogoś szczęściem

10:40:00

Na pewno większość osób miały bardzo trudne momenty w swoim życiu i nie chodzi mi tu o jakieś trudne sprawdziany czy jakie buty kupić. Wiem że są takie momenty w których po prostu nie chcecie uczestniczyć i są też takie że to ty sam musisz podjąć decyzję która być może bardzo wpłynie na twoje życie. 
 

Są momenty gdy musisz wybrać pomiędzy sobą a kimś innym. I w tej sytuacji bardzo często popełniamy błędy albo później ich bardzo długo żałujemy. Jeżeli wybierasz siebie i może być naprawę pięknie, po głowie będą chodzić ci myśli czemu nie wybrałeś tej drugiej osoby. Jeżeli natomiast wybierzesz tą drugą osobę, będziesz patrzył jak on się wspaniale bawi gdy ty cierpisz. I tutaj wystąpi pytanie "czemu nie wybrałem siebie? Następnym razem będę patrzył tylko na siebie" ale prawda jest taka że jeżeli po raz kolejny będziesz w takiej sytuacji prawdopodobnie wybierzesz tak jak wcześniej. Większość osób jakich znam nie wybrałbym siebie. Wydaje mi sie że gdybym była w takiej sytuacji także wybrałbym kogoś innego. Nie jestem sama. Mam przyjaciół na których mi bardzo zależy i nie chcę żeby cierpiały. Nienawidzę się kłócić ani być pokłócona. 
Są takie momenty w naszym życiu gdzie myślimy pare dni, tygodni jak nie miesięcy. Są też przypadki że jeśli wybierzemy kogoś szczęście ta osoba później zostawi. Ona po prostu nas wykorzysta a my będziemy cierpieć. Zazwyczaj te osoby są tymi osobami których najbardziej niechcemy stracić. Są to osoby na których nam naprawdę zależy. Ja w swoim krótkim życiu bardzo myślała na temat takich rzeczy. Nie raz sie kłóciłam z kimś na kim mi zależy. Są w moim życiu osoby których nawet nie znam ale ich po prostu nie lubie, nawet za mało powiedziane. Mimo ze ich nie znam mam ochotę podejść i wyciągnąć wszystko. W mojej szkole najbardziej denerwuje mnie jedna dziewczyna która denerwuje nie tylko mnie. Do takich osób poprostu nie chcę sie odzywać ponieważ znam swój charakter i wiem że na 5-cio minutowej kłótni się nie skończy.
Ja nie miałam aż tak bardzo poważnej sytuacji i nie chcę ale wiem że na mnie też kiedyś padnie.
Ale wiem też że jeśli przyjdzie mi wybierać postaram się zrobić tak żeby mi i drugiej osobie było dobrze. Nie oddam szczęścia osobie która być może za tydzień mnie zostawi.
Ten post był trochę inny od inny postów ale coś mi powiedziało żebym napisała taki post.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Trzeba zawsze pamietać o sobie i wierzyć, ze powierzamy swoje serce wyjątkowej osobie, aby potem nie zalowac. Pozdrawiam :)
    Nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam z tym problem zawsze ale to zawsze wybieram szczęście innych. Ale to najpierw trzeba zająć się sobą bo gdy tego nie zrobimy nie po możemy sobie ani innym. Niesamowity post dający sporo do myślenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem trzeba być egoistą. TO jest Twoje życie i Ty o nim decydujesz :)
    Nie wiem jak jabym postąpiła w jakiejś trudniejszej sytuacji, możliwe,że nie byłabym taką egoistką :)
    Obserwuję
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń