#POGADANKA2 Bądź sobą, zawsze i wszędzie!

06:42:00


 Zadaj sobie pytanie: gdybyś spotkał osobę o takim charakterze jak masz ty sam posiadasz, zaufałbyś jej?



W naszym życiu najważniejsze jest być po prostu sobą. Niestety nie wiele ludzi ma na to odwagę. Niektóre osoby są sobą tylko w niektórych momentach, inni wogule. Nikt z nas nie chce być sam, więc niestety większość z nas próbuje zawsze być jak inna osoba. To nie jest tak że ktoś cię wtedy polubi. oczywiście w większości przypadkach się to sprawdza ale nie zawsze.


Ja sama siebie znam bardzo dobrze i szczerze, wahałabym się. Sekrety, tajemnice, w tych sprawach jest ok. bardzo rzadko mowie o czym o czym ktoś prosił by nie mówić. W podstawówce,  byłam inna, mówiłam, przyznaje się bez bicia.

Czasami mam momenty że chce się komuś wyżalić, a czasami nie chce nikomu nic mówić. Mam bardzo trudny charakter. Wiem to. Ale traktuje ludzi z wzajemnością. Dużo osób nie znając mnie, dużo o mnie mówi. A najlepsze jest to, że czasami mówią o mnie prawdę. Nie wiem skąd oni wiedzą niektóre rzeczy o mnie. rzadko się to zdarza ale jednak się zdarza. Ale czasami słyszę rzeczy o sobie o których nawet ja nie wiedziałam.


Znam  swój charakter, i podziwiam ludzi który znają mnie od kilku lat i nadal ze mną wytrzymują. Moje 2 przyjaciółki znają mnie od 7 lat i je naprawdę podziwiam. Trzecią przyjaciółkę znam o 3 lat i bardzo ale to bardzo się z nią zżyłam.

 Nie będę ukrywała że na post nie miałam weny. Pustka w głowie jest wielka. Nic nie przychodziło mi do głowy. Może tym postem was zanudziłam czy coś, jeżeli tak to bardzo was przepraszam i obiecuje że następny post już taki nie będzie. 












You Might Also Like

0 komentarze