#1 Pytania z Ask'a - OliiOlivka

wtorek, 31 maja 2016

#1 Pytania z Ask'a



Przez prawie miesiąc tu nie pisałam. Nie miałam weny, nie wiedziałam o czym napisać i tu zwracam się do was z prośbą o pisanie o czym lubicie posty, co chcecie czytać na moim blog w zakładce "wasze pomysły" 


Odkąd założyłam na snapchacie konto na którym nagrywałam, miałam Aska i ostatnio doszło na niego dość dużo pytania na które niżej odpowiem. 




1. Chciałaś kiedyś usunąć bloga?
Miałam duże chwile zwątpienie, nie wiedziałam co pisać *i czasami nadal nie wiem*, miałam myśli, że to nie ma sensu, że i tak nikt mnie nie czyta więc po co to dalej robić. 
Teraz, jak nie mam o czym napisać, patrze inne blogi z myślą że może zainteresuje mnie jakiś temat i może sama o nim napisze.

2. Współpracujesz z jakąś firmą?
Niestety, jeszcze nie miałam takiej okazji. Może kiedyś...

3. Kiedy znowu zaczniesz nagrywać?
Na razie nie mam do tego odpowiedniego telefonu ponieważ stłukłam kamerkę. Teraz kupuje nowy więc jak go będę miała od razu zacznę nagrywać ;) 

4. Zaczniesz nagrywać na youtube?
To pytanie chyba padło najczęściej i moja odpowiedź się do tego nie zmieni. Przyznam że kiedyś miałam myśli, żeby coś nagrać i zacząć to robić al;e uznałam że wole pisać i na razie zdania nie zmienię.


5. Zrobisz room tour?
Chciałam kiedyś zrobić i nadal sie nad tym zastanawiam ale ze zdjęciami i opisem a nie nagrany i gadany ;)

6. Kiedy pojawi się następny wpis "Ulubieńcy"
Jeżeli chodzi o ulubieńców to lubię je oglądać i czytać ale nie koniecznie je pisać nie wiem dlaczego ale na pewno nie raz pojawi się jeszcze u mnie na blogu. 

7. Jaki/jaka jest twój/twoja najlepszy youtuber/youtuberka?
Jeżeli chodzi o chłopaków to Stuu i Marcin Dubiel a z dziewczyn to Stylizacje i Littlemooonster96.

8. codziennie prostujesz włosy?
Staram się codziennie i jestem już do tego przyzwyczajona ale czasami mi się na prawdę bardzo nie chce.  

9. Do nagrywania wrócisz na stałe?
Postaram się na pewno ale jak będzie nie mam pojęcia. 

10. Wolisz czytać posty czy oglądać na youtube?
Chyba bardziej oglądać.  

 Wybrałam tylko 10 pytań bo było ich dość dużo. To na tyle w tym poście i do następnego i zapraszam na mojego Ask'a: http://ask.fm/perfectvlogxox




1 komentarz:

  1. Czekam na room tour! <3 Kocham tego typu filmiki i posty. <3

    Nominowałam Cię do LBA. Więcej na www.fotografiavenir.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń