#POGADANKA3 Już nie będę taka sama? - OliiOlivka

wtorek, 14 czerwca 2016

#POGADANKA3 Już nie będę taka sama?

Czyt to prawda? Gimnazjum zmienia?
Z jednym się zgodzę- gimnazjum na prawdę zmienia. Czasami na lepsze, czasami na gorsze, mnie na przykład zmieniło na gorsze. Uciekam z lekcji, nie uczę się tak jak kiedyś, nie chce wiedzieć co będzie w 3 klasie...
Czy to prawda, że ludzie się zmieniają? Są różne zdania na ten temat i nie zamierzam teraz żadnego podważać. Ludzie są różni, dla mnie niektórzy na prawdę potrafią się zmienić ale wiem że są też tacy, którzy nie ważne co sie stanie, nie zmienią się. Nie wiem co jest gorsze- zmienić się, czy zostać takim samym jak się było.
Ja zawsze chciałam się zmienić, zrobić tak żeby jak najwięcej ludzi mnie lubiło, to było dla mnie wtedy ważne. Reputacja w szkole, duże grono przyjaciół którzy zawsze przy mnie będą. Teraz wiem już trochę więcej rzeczy. Wiem, że dużo osób mnie nie lubi, życzy mi źle nie chcą na mnie patrzeć, ale ja też tak mam wobec innych, "jak ty komu, tak on tobie".. Wiem też, że przyjaciel wystarczy tylko jeden, prawdziwy przyjaciel który nie ważne co się stanie on cie zrozumie i będzie chciał ci pomóc. Nie potrzebuje 10 przyjaciół. Nie potrzebuje nawet 5. Wystarczy mi 1, ten który na prawdę będzie gdy go będę potrzebowała, on mi wystarczy.   
Teraz tak na prawdę wiem, że nie chce się zmieniać. Nie wszyscy muszą mnie lubić, wiem jaka jestem i nie wstydzę się tego. Nie chce już udawać, uśmiechać się codziennie, po co? Po co mam udawać? Ja już po prostu nie chce. Żeby wiedzieć jaka jestem na prawdę potrzebujesz długich miesięcy, nawet lat o ile wytrzymasz. Wiem że dla większości osób jestem szczera i taka chce być. Jeśli na prawdę zależy ci na przyjaźni ze mną wytrzymasz, jak masz zamiar obrażać sie po wszystkim co ci powiem, boisz się usłyszeć prawdy to idź.

To chyba na tyle w tym poście do następnego ;*









5 komentarzy:

  1. Chcąc nie chcąc człowiek się zmienia. Często te zmiany są mało zauważalne, jednak gdzieś w środku każdy się trochę "modyfikuje".
    Nowe otoczenie, nowi ludzie, nowi przyjaciele.. to wszystko nas kształtuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko zdjęcia, czuć powiew wakacji :-)
    To prawda, że człowiek się zmienia i to jest nieuniknione. Szczerze mówiąc, na każdym kroku coś w nas pęka, powstaje, rodzi się, umiera. Nasze życie to ciągłe zmiany. Nawet te "twarde" osoby, które ponoć nigdy się nie zmieniają, gdzieś w środku czują często coś, co moglibyśmy zrozumieć.

    "wiele osób mówi że jestem chamska i taka chce być" - chcesz być chamska? To zabrzmiało niezbyt fajnie. Okej, rozumiem, co miałaś na myśli, ale bycie chamskim to nie jest to samo, co bycie szczerym. Bycie chamskim oznacza bycie po prostu niemiłym, fałszywym, zazdrosnym i... no chamskim.

    Mnie gimnazjum zmieniło właśnie na lepsze. Stałam się śmielsza, prawdziwsza i ogólnie... jest ze mną lepiej. Pewnie to dlatego, że trafiłam na super klasę :)

    Zgadzam się z tym co do przyjaciół. Wystarczy jeden. Naprawdę.
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji! :)

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    mam pytanie chciałam mieć w nagłówku taką czcionkę tylko że nie wiem w jakim Photoshopie, czy co tam masz to uzyskałaś poluję na nią (czcionkę) od dłuższego czasu jeżeli mi odpiszesz do będę wniebowzięta.
    pozdrawiam
    PS. na blogu znajdziesz mój e-mail możesz tam mi odpowiedzieć.
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czcionkę musiałam pobrać i zainstalować, później już normalnie miałam ją w paint'cie ;)

      Usuń