Liebster Blog Award! #2

06:53:00

Po raz drugi już na moim blog post tego typu. Zostałam nominowana, głupio nie napisać ;)
bez zbędnego przedłużania....


 Zacznę od podziękowania Wiktorii za nominacje a tu link do jej bloga ;)

1. Jaka jest Twoja ulubiona marka ubrań?
Uwielbiam ciuchy z H&M! Po prostu uwielbiam...


2. Jakie słowo wypowiadasz najczęściej?
"okej" to raczej najczęściej ale nie jestem pewna ;)


3. Żart miesiąca?
Nie znam dużo żartów ale ten teraz tak szybko znalazłam...

 - Kochanie, od dzisiaj prasujesz, sprzątasz, zajmujesz się dzieckiem - koniec tych beznadziejnych meczy Extraklasy, spotkań z kolegami, kręgle i tym podobnych głupich rozrywek...
Przerywa spoglądając zdziwiona na Małżonka, który zaczął zakładać buty i kierować się w kierunku wyjścia:
- ... a TY dokąd? Jeszcze nie skończyłam...
- Idę do apteki
- Po co ?
- Po Stoperan, bo chyba Cię posrało...   



4. Gdybyś mogła/mógł cofnąć czas, co byś zmienił/a?
To cofanie czasu... Mogłabym się tutaj rozpisać na ten temat ale zostawie to na osobny post... Co bym zmieniła? Hmm... Chyba nic...


5. Masz uczulenie na coś? Jak tak, to na co?
Mam i to bardzo dużo m.in. na kurz, koty i pyłki

6. Jakiej marki masz komputer/laptop?
Mam komputer stacjonarny- LG

7. Jaki masz numer buta?
38 czasami ale rzadko zdarzy się 39

8. Co Cię wyróżnia od innych?
Nie wiem sama.. Nie lubię się wyróżniać, może to że się bije, nie mam pojęcia

9. Prowadzisz dziennik lub pamiętnik?
Kiedyś prowadziłam ale już nie, teraz cały czas wole robić zdjęcia i te najlepsze wspomnienia zostaną w pamięci

10. Jakie jest według Ciebie najładniejsze imię płci przeciwnej do Twojej?
Zawsze podobało mi się imie Karol, chciałam tak nazwać swoje dziecko a teraz sama spotykam się z Karolem więc dziecku raczej już tak nie dam :)    

11. Twoje motto życiowe.

No to chyba na tyle w tym poście, do następnego ;*



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetne odpowiedzi, współczuję uczulenia na koty, ale przecież można wziąć tabletki i już po wszystkim. ;)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo ciekawych informacji. :) O co chodzi z tym, że się bijesz? :D bo zaczełam sie bac :DD

    OdpowiedzUsuń