Haul- Rossmann -49% - OliiOlivka

niedziela, 16 października 2016

Haul- Rossmann -49%

Hej wszystkim. Na wstępie chciałabym wam bardzo podziękować za aktywność na blogu pod ostatnim postem, to na prawdę motywuje.
Przechodząc do postu, dzisiaj pokaże wam co udało mi sioę kupić na promocji -49% w rossmann'ie.


Zacznę od tego, że na zdjęciu są widoczne również gąbeczki do nakładania podkładu, i chce tylko napisać że one nie były w promocji a zapłaciłam ze nie 4,99zł.

Oczywiście jak to ja, nie zdążyłam na jedną promocje i była to promocja na produkty do ust i paznokci. Bardzo żałuje bo akurat jestem osobą która uwielbia szminki i konturówki.

Więc zacznę od produktów do oczu. Mam ich zaledwie 3 więc nie dużo.

1. Paletka cieni z Lovely classic. Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego. Pigmentacja jest dość słaba a trwałość też nie jest dobra.  Cena po promocji: ok 9zł


  

2. Tusz do rzęs Queen Size z Vibo. Maskara zrobiła na mnie duże wrażenie. Daje idealny efekt sztucznych rzęs. Pogrubia, wydłuża. Dla mnie jest idealny. Cena po promocji: ok. 8zł



3. Eyeliner matte z Lovely. Tak na prawdę kupiłam go tylko dla tego żeby jakoś się nauczyć robić te kreski. Cena po promocji: ok. 4zł

                                          


Kosmetyki do twarzy

1. Podkład Ideal Cover FULL HD z Eveline. Ja mam najjaśniejszy odcień 201ivory. Podkład jest dość lejący ale jest okej. 
Cena po promocji: ok. 12zł.

2. Korektor w płynie Miss sporty perfect stay 001 light. Korektor nie jest zły nie jest treż najlepszy za taką cene jest okej. Cena po promocji: ok 5,50zł.




3. Puder matujący Eveline  33 Golden Sand. Spodziewałam się czegoś lepszego i tego nie będę ukrywała ale też za taką cene nie jest zły chociaż mógłby być lepszy. Cena po promocji: ok. 7,50zł



4. Rozświetlacz i brązer z Eveline Glam light 56. Żeby było dobrze widać kosmetyk na twarzy, troszkę trzeba go nałożyć. Cena po promocji: ok. 10zł



To na tyle w tym poście. Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga.
Zapraszam na snapa blogowego i instagrama:
Snap: olii-olivka
Instagram: olivia_fornal

14 komentarzy:

  1. Fajne gąbeczki, może się na nie skusze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam na tej promocji w rossmanie i nie powiem moja kosmetyczka znacznie się powiększyła, niestety odwrotnie jest z portfelem :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań na dłużej :3
    "Gabrielle->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Teraz wszedzie tylki posty z rossmana ale ja tez taki dodalam wczoraj! :p Ta paletke mam z poprzedneij promocji i jest dla mnie OK! Wiele osob mowi ze slaba ale nie sądzę!

    Zapraszam abys zobaczyla jak u mnie wygaldaja zakupy!:-*

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoją opinie ja uważam że mogłaby być lepsza ;)

      Usuń
  4. Zgadzam się co do opinii o cieniach z lovely. Są masakrycznie słabo napigmentowane, chociaż uważam, że dla osób, które uczą się malować to jest całkiem przyzwoita paletka. :) Chętnie za to wypróbuję tusz z Wibo, który rekomendujesz. :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna paletka! Ja akurat tę promocję przegapiłam. Ale zdążyłam na tę z produktami do cery i również mam korektor i puder matujący, który prezentujesz :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review!
    Have a good new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestowałabym oświetlacz i bronzer. Też słyszałam, że paletka z lovely jest kiepska.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie skompletować moją kosmetyczkę! A na promocję niestety nie zdążyłam :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja paletka! Uwielbiam ją, mi cienie trzymają cały dzień!!! :)
    Reszty produktów nie testowałam, pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń