Pierwsza współpraca z firmą Rosegal - OliiOlivka

sobota, 8 października 2016

Pierwsza współpraca z firmą Rosegal

Hej. Dawno nic nie pisałam, zaczął się rok szkolny i dużo nauki,  mój czas na to nie pozwala. Teraz już jestem i postaram się dodawać posty bardziej systematycznie. 
Post dzisiaj jest pierwszym tego typu  postem u mnie na blogu, a mianowicie na temat współpracy z pewną firma którą jest firma Rosegal. Napisali do mnie sami i przyznam że bardzo się ucieszyłam.  Pierwsza współpraca,  może to dopiero początek.










                                                                                                                                                                              Paczka przyszła do mnie po niecałych 3 tygodniach. Przyszła do mnie zapakowana dość dobrze i  uważam że nie miało prawa się nic zniszczyć. 






Z zamowinie wybrałam 2 rzeczy : modna teraz kurtkę bombeke i modna przez wakacje bluzkę i każda rzecz została zapakowana w osobna folię co też jest plusem.  


Bluzka, bardziej na lato,  podbiła moje serce. Uwielbiam bluzki opuszczane na ramiona ale ta również ma wspaniały wzór.  Jest wykonana dość dobrze,  materiał jest troszkę dziwny ale nie przeszkadza to w niczym. Gdy wzięłam ja do ręki, już wypakowaną, wystraszyłam się że może prześwitywać w miejscach gdzie są listki ale nie, jest wszystko okej.



Druga rzeczą jest właśnie kurtka,  która jest ostatnio hitem. Również bardzo mi się spodobała. Mimo że na stronie wyglądała troszeczkę inaczej, ale to na prawdę troszkę,  nie mam do niej zastrzeżeń.  Jedyny minus tej kurtki jest to że suwak słabo działa ale w przypadku nowych rzeczy nie ma co się  dziwić.  (zdjęcie nie wydaje naturalnego koloru zdjęcia)

Moja stylizacja jest dość prosta. Podoba mi się kompozycja tej kurtki i bluzki. Liczę na to że wam też się spodoba.  To na tyle w tym poście i polecam firmę  Rosegal
Do następnego! 


























  Bluzka- KLIK
Kurtka-  KLIK
Spodnie- H&M
Buty- Nike air max team

28 komentarzy:

  1. Ta bluzka jest śliczna, kocham takie wyciete ramiona, wyglądają świetnie. Bomberka też świetnie pasuje!

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam takie bluzki ale raczej nie na zimę. Dziękuje :)

      Usuń
  2. Dobrze dopasowane rzeczy do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka <3 ja też już od dawna z nimi współpracuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !!
    Bomberka świetna ;) (oczywiście poklikane zapraszam do mnie ;* )
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka jest mega!! Dobre zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka mega! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzka - musiałabym kiedyś poszukać u siebie na mieście podobnej, bo brakuje mi czegoś w tym stylu u siebie w szafie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie szukałam to też nie mogłam znaleźć. Dziękuje :)

      Usuń
  8. świetne zdjęcia i gratuluję współpracy! obserwuje i Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy :) Fajnie, że korzystasz z zalet blogowania, ja również czasem podejmuję współpracę :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No ta kurtka mi sie bardzo spodobała <3 Świetnie!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że udało ci się nawiązać współpracę z jakąś firmą. Powodzenia w dalszym rozwoju i pracy.

    OdpowiedzUsuń