Ulubieńcy maja 2017

06:03:00



Wracam do was po długiej przerwie. Koniec roku, nauka, ale też ze względu na brak pomysłów na post. Ale jestem a to chyba najważniejsze. 



Przechodząc do postu. Nie mam dużo ulubieńców więc nie będę dzieliła na kategorię. 

1.Perfumy Cherish Avon. Zapach jest strasznie delikatny i bardzo ładnie pachnie.  W tamtym miesiącu używałam chyba tylko ich i zużycie jest małe więc produkt jest wydajny. 
Cena na stronie: 40.00zł 17,99zł


2. Cienie do powiek. Cienie dostałam nie są one markowe i można je zakupić w chińskim sklepie. Ich pigmentacja mnie zadziwiła na plus oczywiście. Cienie są w kredce, łatwe do nakładania i do blendowania. Co do ceny to nie mam pojęcia ale cienie na prawdę polecam ja mam 4 kolory czy jest więcej nie mam pojęcia.




3. Maseczka błotna do twarzy z minerałami z morza Martwego Avon. Dla mnie jest na prawdę fajna, oczyszcza i nie podrażnia a również nawilża. Na mnie działa ona bardzo fajnie i do skóry tłustej ją polecam. 
Cena na stronie: 9.99zł 
Teraz ma inne opakowanie


4 i ostatni ulubieniec to krem ochronny. Na opakowaniu pisze, że jest on półtłusty ale według mnie jest ona na prawdę tłusty. Ja używam go jako baze pod makijaż ale również po kąpieli nakładam na twarz by nawilżyć cerę. Jest ona bardzo wydajny gdyż nakładamy go troszeczkę tylko. 
Zakupiłam go w aptece a cena na internecie to ok. 10zł. 

To na tyle  ulubieńców, wiem że jest ich dość mało ale wole polecić wam produkty które są na prawdę warte polecenia. Do następnego ;)

   

You Might Also Like

1 komentarze